Πέμπτη 9 Αυγούστου 2012

Ταξίδεψε η καρδιά κι αυτό μου φτάνει...



Στίχοι: Παρασκευάς Καρασούλος
Μουσική: Γιώργος Ανδρέου
Πρώτη εκτέλεση: Παντελής Θεοχαρίδης
Άλλες ερμηνείες: Γιώργος Νταλάρας & Χρίστος Θηβαίος, Χαρούλα Αλεξίου
 

Δεν έκανα ταξίδια μακρινά
τα χρόνια μου είχαν ρίζες ήταν δέντρα
που τα 'ντυσε με φύλλα η καρδιά
και τ' άφησε ν' ανθίζουν μες την πέτρα

Δεν έκανα ταξίδια μακρινά
οι άνθρωποι που αγάπησα ήταν δάση
οι φίλοι μου φεγγάρια ήταν νησιά
που δίψασε η καρδιά μου να τα ψάξει

Το πιο μακρύ ταξίδι μου εσύ
η νύχτα εσύ το όνειρο της μέρας
μικρή πατρίδα σώμα μου κι αρχή
η γη μου εσύ ανάσα μου κι αέρας

Δεν έκανα ταξίδια μακρινά
ταξίδεψε η καρδιά κι αυτό μου φτάνει
σε όνειρα σ' αισθήματα υγρά
το μυστικό τον κόσμο ν' ανασάνει

Το πιο μακρύ ταξίδι μου εσύ
η νύχτα εσύ το όνειρο της μέρας
μικρή πατρίδα σώμα μου κι αρχή
η γη μου εσύ ανάσα μου κι αέρας 

Υ/γ. Σαν τότε, πριν τρία χρόνια... Σαν τότε και τώρα στην ίδια κορφή θα τραγουδά η καρδιά μου στη θέα του ήλιου που βασιλεύει κι ύστερα σβήνει στο πέλαγος... Κι Εσύ Θε μου θα μου χαμογελάς βεβαιώνοντάς με «όλα καλά»! Δεν θα το βλέπω, δεν θα καταλαβαίνω, μα θα προσπαθήσω να κάνω ένα ταξίδι που θα 'θελες. Άλλωστε... navigatio solum precatio est, δεν είπαμε;

4 σχόλια:

  1. :-)
    Τι όμορφα που είναι αυτά τα ταξίδια..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραίο τραγούδι. . .και με πολύ ωραίους στίχους!
    Είχα καιρό να το ακούσω!
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή σας εσπέρα και τους δύο! Πανέμορφο τραγούδι όπως τα ταξίδια ;) Λέω να λείψω για λίγες μέρες σ' ένα πολύ ευλογημένο τόπο. Ο Θεός μαζί σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...